Transparant

Tarieven Ontstoppingsbedrijf

Start tarief

Het vooronderzoek en het oplossen van de verstopping.

Een eenvoudige verstopping is binnen een halfuur opgelost.

Halfuur arbeid

Inclusief btw

Na start tarief

Verstopping niet opgelost binnen het eerste halfuur?

Dan rekenen we verder per kwartier.

Per extra kwartier arbeid

Inclusief btw

Garantie

Keert dezelfde verstopping binnen 2 maanden terug?

Dan lossen wij de verstopping op tegen een gereduceerd tarief!

2 maanden garantie

Heeft u een verstopping?

Neem vrijblijvend contact op voor persoonlijk advies.

Werkwijze Ontstoppingsbedrijf

Inspectie

De loodgieter inspecteert het te ontstoppen probleem.

Gratis offerte

De loodgieter stelt een gratis offerte op voor de ontstopping.

Ontstopping

Wanneer u akkoord gaat met de offerte wordt de verstopping direct opgelost.

Gratis prijsopgave

Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk
tot uw dienst

Heeft u te maken met een verstopping? Dan kunt u op Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk rekenen! Wij kunnen elke verstopping verhelpen. Neem gerust contact op met onze telefoniste om een gratis prijsopgave te ontvangen.

Bel ons vandaag: 0180 202 594

Verstoppingen verholpen

Jaren ervaring

Ervaren loodgieters

Wie zijn wij?

Over Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk

Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk is al sinds 1992 actief met het effectief verhelpen van afvoer- en riool problemen. Hierbij zijn wij vooral bezig met het ontstoppen van verstoppingen. Het maakt niet uit wat voor verstopping u heeft, wij kunnen u helpen.

Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk kan u, naast het verhelpen van verstoppingen, ook helpen met andere afvoer- of rioolwerkzaamheden. Denk hierbij aan een rioolinspectie, rioolreiniging, of het vervangen/aanleggen van de riolering.

Heeft u last van een verstopte afvoer of riool? Of heeft u een ander afvoer- of rioolprobleem? Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk staat voor u klaar! Neem gerust contact op voor een afspraak via 0180 202 594!

Vraag & Antwoord

Frequently Asked Questions

Hoe gaat Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk te werk?
Als u belt voor een afspraak met Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk, dan wordt er een tijdsblok afgesproken. U kunt de monteur binnen dit tijdsblok verwachten.

Tijdens de afspraak wordt het probleem eerst onderzocht. In geval van een verstopping kijken we waar de verstopping zich bevindt en met welke ontstoppingsmethode dit het best opgelost kan worden.

De monteur maakt vervolgens een prijsopgave en bespreekt deze met u. Als u akkoord bent met de prijsopgave, dan start de monteur met de besproken werkzaamheden.

Heeft u nog vragen over onze manier van werken? Neem dan gerust contact op met een collega van Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk via 0180 202 594.

Kan ik mijn afspraak annuleren?
Ja, annuleren is mogelijk maar wij adviseren wel om uw situatie nog eens goed te bespreken. Een verstopping die zonder reden verdwenen is komt vaak terug. Het kan daarom verstandig zijn om de afvoer door te laten spuiten.

Wilt u uw afspraak annuleren? Bel dan zo spoedig mogelijk naar 0180 202 594.

Op welk moment kan ik de monteur verwachten?
Als u belt voor een afspraak, dan wordt er een tijdsblok afgesproken. U kunt de monteur van Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk binnen dit tijdsblok verwachten.

Het is mogelijk dat een eerdere klus iets langer duurt dan gepland. Indien de monteur hierdoor later is dan het geplande tijdsblok, dan wordt u opgebeld ter informatie.

Hoe lang duurt een ontstopping gemiddeld?
Hoe lang het duurt om een verstopping te verhelpen hangt af van de ernst van de verstopping. Geen enkele verstopping is hetzelfde.

Over het algemeen lukt het om de verstopping te verhelpen binnen 30 á 45 minuten. Soms loopt het nog iets uit maar dan is het wel echt een hardnekkige verstopping.

Tijdens het onderzoek wat de monteur uitvoert, wordt er een inschatting gemaakt van de benodigde arbeidstijd. Dit wordt met u overlegd samen met de prijsopgave. Het ontstoppen begint pas nadat u akkoord hebt gegeven op de prijsopgave.

Wat kost het om mijn verstopping te verhelpen?

Elke verstopping is anders. Zo ook de kosten. U kunt de tarieven vinden op onze website. De monteur maakt altijd vooraf een vrijblijvende prijsopgave. We starten pas met ontstoppen wanneer wij akkoord hebben van u.

Bekijk onze tarieven pagina voor een indicatie van de kosten.

Hoe kan ik afrekenen?
Het is mogelijk dat een verstopping binnen een paar maanden terugkomt. In sommige gevallen heeft u dan garantie. Bespreek met de monteur ter plekke wat voor u van toepassing is.

Heeft u te maken met een terugkerende verstopping? Schroom dan niet om contact op te nemen via 0180 202 594.

Ontvang ik een factuur?

Jazeker, deze ontvangt u via de mail. Dit kan soms 24 uur duren.

Zit er garantie op de ontstopping?

Welke werkzaamheden voert Ontstoppingsbedrijf Ridderkerk uit?
Onze vakmannen kunnen alles wat op het riool is aangesloten ontstoppen. Het maakt dus verder niet uit of het uw toilet, gootsteen, wastafel, douche, bad of het riool zelf is. Wij kunnen u binnen no-time helpen!

Naast het verhelpen van verstoppingen kunt u ons ook bereiken voor het inspecteren, reinigen, repareren en vervangen van uw riool. Wij staan voor u klaar!

Wilt u onze hulp inschakelen? Neem dan contact via 0180 202 594 om een afspraak in te plannen. Wij komen graag bij u langs om uw situatie in kaart te brengen.

In welk gebied zijn jullie werkzaam?
Ons werkgebied omvat Ridderkerk en wijde omstreken. Het maakt voor ons niet uit waar u woont. Wij rekenen geen voorrijkosten!